طراحی و ساخت مولد هیدروژن خودرو – افزایش قدرت و شتاب همراه با کاهش واقعی مصرف سوخت علت تفاوت نام وبلاگ با محتوی آن
Y60 نیسان پاترول
راه های ساده و عملی برای تقویت نیسان پاترول

به نام خدا

   سلام دوستان عزیز... .

   تا امروز میانگین بازدید این وبلاگ حداقل ۲۱ و حداکثر ۶۰۰ و خرده ای نفر در روز بوده و همیشه یک عده از شما بزرگواران سوال می کنید که چرا اوایل در باره پاژن نوشته ای و بعد پاترول خریده ای و یا چرا نام وبلاگت پاژن است و از این دست سوالات... .

   خوب من یکروز تصمیم گرفتم یک خودروی شاسی بلند بخرم... خیلی اتفاقی با مبحث پاژن V6 در تالارهای خودرو آشنا شدم... .

   از قیافه ی پاژن خیلی خوشم آمد و عضو شدم و شروع کردم به سوال و پرسش و پاسخ... در آخر متوجه شدم که پاژن خودرویی است که با کمال سهل انگاری تولید می شود... ایرادات یک پاژن صفر کیلومتر طوری است که آدم تصور می کند یک بچه غول آن را برداشته و مثل جغجغه تکان داده (کنترل کیفیت) بعد تحویل مشتری داده اند... .

   یک عده زیادی از دوستان هم دلخوشی می دهند که پاژن هر ایرادی داشته باشد موتور و جعبه دنده اش عالی است و امکان ندارد خراب شود... این هم موتورش که سرسیلندر ترک برداشته :

 

   به جز کیفیت مونتاژ که به طرز عجیب و غریبی پایین است می توانید سایر ایرادات را از زبان مصرف کنندگان در سایت تی تی  بخوانید :

خیر از abs خبری نیست.
فعلا ۷۵km اول
۱. موتور رو دور حدود ۳۰۰۰ - ۲۵۰۰صدای تراکتور میده
۲. کیفیت منتاژ مثال زدنی نیست
۳. فرمون ماشین وقتی دور میزنم فرمون بر نمیگرده! و با ماشین بیشتر ا‌ز ۶۰km حرکت میکنم ماشین چپ و راست میشه.
۴. راهنما یا نمیزنه یا گیر میکنه (مال ۴۰۵ هست) 
۵. ماشین رو با صندلی و کنسول موسو سفارش‌ دادم ولی کنسول رو نداشتن گفتن ۲ هفته دیگه بیا برات ببندیم!!! ضمنا دست کدوم پدر آمرزیده ای روغنی بوده مالیده رو نیمکت عقب.
۶. شیشه بالا بر عقب خرابه
۷. ضبط صوت ماشین لق میزنه (البته اول سر جاش بود!) ۱ کلید بغل فرمون دیدم فکر کنم برای پرژکتور هست اونم داره در میاد
۸. ۱ صدای عجیب از زیر ماشین میاد نمیدونم چیه ۱ جور جیر جیر شبیه صدای پاترول هایی که روسشون کشیده شده
فعلا تو روز دوم هنگ کردم. من قبلا بلیزر داشتم بعد از سیو خورده ای سال مثل چی کار میکرد نمیدونم میتونم به این ماشین اعتماد کنم یا...    

 

امروز رفتم شرکت مرتب برای تحویل گرفتن پاژن . یه پاژن قرمز که سقف و کاپوت و درب قسمت بارش مشکیه . موقع سفارش صندلی های اونو موسویی سفارش دادم که به نظرم از صندلی های خودش بهتر بود .
وقتی داخل ماشین نشستم دیدم که صندلی عقب فرورفتگی ناجوری داره متوجه شدم که ابرش له شده !!!! دقت کردم دیدم که اصلا کمربند ایمنی سرنشین عقب نداره !!! یه نگاه دقیق تر کردم دیدم دستگیره شیشه بالابر حسابی لق می زنه !!!!! باندهای عقب بدون بسط رها شده . فرمون را که چرخاندم دیدم که فرمان تاب داره !!!! کاسه چراغای جلوش حسابی ماته . درو که قفل کردم دیگه نتونستم بازش کنم بعد فهمیدم که قفل درای جلو مشکل داره !!!! دو تا زه مانند دوطرف اتاق بالاش وجود داره که طرف شاگرد یه ضربه کوچیک خورده بود . زیر گلگیر طرف شاگرد صدا می کرد نگاه کردم دید م یه پیچ شوله !!!!! خلاصه که حسابی حالمون گرفته شد یه لحظه تصور می کردم که دارم ماشین دست دوم می خرم .
مسوول تحویل که اومد و مشکلات را بهش گفتیم . خیلی خونسر د گفت که هیچ ناراحت نباشید تمام این مسائل را بنویسید تا به قسمت تولید بگم تا حل کنه ؟؟؟؟؟؟؟ من که حسابی شوکه شده بودم شروع کردم به نامه نوشتن و گفتن ایراد که دوستان زحمت بکشندو درست کنند . موندم که اصلا چه جوری می خواستند این ماشین را تحویل بدند !!!!!
امیدوارم که موتورش مثل اتاقش نباشه !!!! نمی دونم شانس من اینجوری بود یا اصلا این ماشین کلا اینجوریه ؟؟؟؟
تلفن مدیر عامل را پیدا کردم زنگ زدم منشی برداشت و اجازه تماس نداد ولی گفت نامه بنویسید و شماره فکس داد تا ارسال کنم نمی دونم اصلا کار درستیه یا نه ؟

سند ماشين 89 است

ايرادهاي ماشين را كه تو نامه نوشته بودم حل كردند ولي بعد از اينكه ماشين را تحويل گرفتم بازم ايراد توش پيدا شد مخصوصا تو قسمت برقيش تمام پايه فيوز ها شل بود و اتصالات زير فرمون هم همينطور و اين باعث شد كه كولر و چراغهاي جلو و سيستم صوتي از كار بيافته منم رفته بودم خارج شهر و كلي دردسر كشيدم تا ماشين را رسوندم تهرون
ايراد ديگش فرمونش بود كه تو پيچ يكمرتبه سفت مي شد. قسمت برقيش را خودم درست كردم و فرمونش را دادم كارخانه امروز برام درست كرد مايع شيب سنجش هم كم كرده بود كه دادم همونجا برام پر كرد . دو تا دستگيره عقب هم به ستون پيچ كرد كه بدك نبود .
كمكهاش را هم عوض كردم و گازي كردم كه به نظرخودم وضعيت رانندگيش بهتر شد مال خودش روغني مزداييه و من گازي پاتروليش كردم
نكته ديگه اينكه وقتي 90 درجه باهاش دور مي زني فرمون به اين راحتيها به وضعيت عادي برنميگرده و خودت بايد سريع فرمون را برگردوني وگرنه حادثه ساز مي شه كه من با دوستان كه مشورت كردم گفتند اون به مرور زمان درست ميشه

در هر صورت بقيشو خدا بخير كنه من دوباره يه نامه ديگه به مدير فروش و مدير عامل دادم و گله كردم
نمي دونم كه تاثير داره يا نه ؟

   بهرحال ترجیح دادم یک پاترول بخرم و از انتخابم بی نهایت راضی هستم... با پاترول مسیرهایی را رفته ام که اگر با پاژن رفته بودم باید تا امروز ده ها بار جلوبندی و زیر بندی و نمیدانم سیستم تعلیق را تعمیر میکردم... اگر روزی کیفیت ساخت یا بهتر بگویم مونتاژ پاژن در حد حتی پراید شود سریعا یک قرمزش را خواهم خرید... .

با تشکر - فرشید نیکپوری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط فرشید نیکپوری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 31972
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



براي نمايش تصاوير گالري كليك كنيد


دریافت كد گالری عكس در وب

بشنو از ني...
خطاطي نستعليق آنلاين
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت





Powered by WebGozar

« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

اشتراک و ارسال مطلب به:
یاهو مسنجر بالاترین فیس بوک دنباله فریندفید ایمیل خوشمزه کلوب تویتر گوگل باز

پرديس باكس